Covasna Media Group

Meet Maria - Hold On Be Strong ... it's WOW!!!

Maria va reprezenta Norvegia la Eurovision Song Contest 2008 cu melodia "Hold On Be Strong", compusa de Mira Craig. Cantecul a fost # 1 in topul iTunes Norvegia. Pe 12 Februarie 2008 cantecul a intrat in topul national al Norvegiei pe locul 5, ajungand #1 pe 19 Februarie 2008. Maria lucreaza la un album care se anunta foarte tare la cum suna piesa asta. Din punctul meu de vedere - mare favorita! Noi am dat-o pe radio si am prins extrem de bine. Check it out!

2 Responses to "Meet Maria - Hold On Be Strong ... it's WOW!!!"

Anonim (visit their site)

mda....sa stii ca piesa asta prinde!! s-ar putea sa castige!! dar eu tot cred ca trebuia sa ne reprezinte melodia "seven days" cu Ionut Ungureanu si Paula Seling....sau....Catalin cu "Run away"......

Anonim (visit their site)

tipa are o voce superba , este frumoasa , si melodia suna extraordinar de bine! o ascult cu mare placere...si imi imprima o stare pozitiva... parerea mea e ca merita un loc undeva in varf...