Covasna Media Group

Bon Jovi la Viena

Am fost pe 4 iunie la Viena special pentru concertul lui Bon Jovi si marturisesc ca totul a fost peste asteptarile mele. 120 000 de oameni, 35 000 de masini la un loc (austriecii au facut din blocajele de trafic un scandal national) si o atmosfera colosala in ciuda ploii. Showul de lumini a fost de senzatie, sunetul impecabil, iar prestatia lor...super profesionista. Jon "se tine" senzational, sunt invidios pe un barbat care la varsta lui are asa o forma fizica si arata atat de bine. Na c-am zis-o! :)) Una peste alta o seara de neuitat...atat pentru mine cat si pt Mada pt care excursia a fost cadou de majorat :) Eu am tipat mai putin, dar tot impresionat am ramas... Cateva imagini ca sa va faceti o idee....







2 Responses to "Bon Jovi la Viena"

Anonim (visit their site)

in viata mea exista o lista de lucruri pe care mi le doresc, le visez si vreau sa devina realitate! Bon jovi a fost un titlu mare pe lista mea! Totul a fost incredibil , show-ul , muzica , Bon JOvi, atmosfera si mai ales de ce si cu cine am fost acolo! imi va ramane totul intiparit in memorie ca un vis devenit realitate... Ah ..si sa nu uit de melodia "i'll be there for you" care a fost interpretata de Richie Sambora - chitaristul trupei , care are o voce superba si pentru mine melodia a sunat de doua ori mai bine decat originalul , atunci , in acel moment!it was the most beautiful, unbelievable experience that i have ever had! i really felt like a little princess in all days we'd stayed in Wien! :D

BoGy (visit their site)

soooooper tare Dani :):):):)....Bon Jovi e totusi un artist care se " respecta" ...sh o face destul de bine ...:) ...din pakte pt alti artisti...kre nu stiu sa fq asta...