Covasna Media Group

Cirque du Soleil - Neverosimil

De cand am vazut pentru prima oara spectacolul "Allegria" - Cirque du Soleil mi s-a parut un "must see" macar o data in viata! Asa ca impulsiv precum cei ce ma cunosc stiu ca sunt, mi-am procurat bilete pentru cel mai apropiat geografic show al celor de la CdS. Am ajuns astfel zilele trecute la Budapesta, sa traiesc cea mai complexa si mai uimitoare experienta artistica din viata mea. Cuvintele se gasesc greu cand vorbesti despre DELIRIUM spectacolul pe care l-am văzut. Neverosimil, fabulos, incredibil- imi pare cuvinte prea sarace pentru a descrie ceea ce am simtit.
100% muzica live (absolut incredibile vocile, impecabili muzicienii), acrobati si dansatori cu calitati supraumane, un concept multimedia unic, care contine ecrane de proiectie cat 4 IMAX-uri, o poveste inchegata pana la cel mai mic detaliu, personaje fabuloase. una peste alta, o reteta perfecta pentru doua ore care sa te lase cu gura cascata. Cred ca nimic nu e imposibil pentru Cirque Du Soleil, spatiul, timpul, gravitatia, sunt toate la mana lor. Va invit sa vizionati filmul de prezentare al lui DELIRIUM, s-o ascultati pe cantareata Dessy De Lauro, sa inmultiti cu 10000000000 senzatia pe care v-o lasa, si atunci veti simti ce am simtit eu. Atasata de asemenea este si interpretarea live a superbei melodii "Alegria" de catre Francesca Gagnon, impreuna cu un montaj de imagini din spetacolul care mi-a "facut cunostinta" cu Cirque du Soleil. DELIRIUM by Cirque du Soleil este cel mai frumos lucru facut de mintea omului pe care va pot dori sa-l vedeti. Odata in viata. Cu orice pret.

Allegria



Delirium


2 Responses to "Cirque du Soleil - Neverosimil"

Roger Patrasc (visit their site)

Nu stiu daca de la racoarea de dimineata sau chiar de la primul filmulet,dar mi s-a facut pielea de "cocos" (sa nu zic gaina) la ce voce are tipa.

Anonim (visit their site)

sunt fascinata...de tot si de toti cei care fac parte din trupe.cred ca am reusit cu ajutorul... youtube.... sa devorez toate spectacolele lor chiar de la inceput,1980,le-am vazut si revazut si nu ma satur.Imi pare rau ca nu stiu prea multe despre artisti,poate doar cand va apare filmul despre ei facut de o regizoare de film romanca