Covasna Media Group

Leapsa desenelor animate din copilarie...

Am primit o leapsa de la colegii mei legata de serialele de animatie care ne-au marcat copilaria. Pentru ca multe din preferatele mele au fost deja amintite (Saber Raider - in primul rand, Testoasele Ninja, Sandi Belle etc) va propun alte doua care m-au fascinat si pe care le-ati uitat

In primul rand


Michelle Vaillant. N-am gasit film pe youtube ci doar niste imagini. Una dintre ele mai jos.



De asemenea mi-au placut foarte mult: Les Snorky :D N-o sa uit melodia pentru ca imi place franceza.

Iar apoi Strumfii :

Si nu in ultimul rand cele doua desene animate japoneze care m-au facut de atatea ori sa chiulesc
Pe Italia 1 am vazut : Holly si e Benji

Apoi pe RTL2: Mila si desenele cu volei

In concluzie ... o copilarie minunata cu preocupari mult mai "frumoase" decat ale copiilor de azi...
Pfff.. ce nostalgic am devenit...

2 Responses to "Leapsa desenelor animate din copilarie..."

xantipa (visit their site)

Da,im amintesc de ele,in special de Mila, stiam sa cant si piesa, ma uitam toata ziua pe RTL2 aproape ca invatasem germana insa nu pot sa cred ca ai uitat Sailor Moon si mai erau, cu Tico un delfin, cu Alvin, Simon si Siodor( nu mai stiu daca asa se scrie ) erau niste veverite mai era un cu 2 surori la un orfelinat in fine erau multe, multe si faine stiu ca Sailor Moon inceapea la 16 30 dupa veverite :D

xantipa (visit their site)

Da,im amintesc de ele,in special de Mila, stiam sa cant si piesa, ma uitam toata ziua pe RTL2 aproape ca invatasem germana insa nu pot sa cred ca ai uitat Sailor Moon si mai erau, cu Tico un delfin, cu Alvin, Simon si Siodor( nu mai stiu daca asa se scrie ) erau niste veverite mai era un cu 2 surori la un orfelinat in fine erau multe, multe si faine stiu ca Sailor Moon inceapea la 16 30 dupa veverite :D